hello peeps. welcome :) i am farah najwa bt shamshuzaman. fara for short. this is my blog , my diary , and my story , so i feel free to share what i want to. so , just shut up and read okay bebeh. hikhik. and you also can feel free to follow me , thank you ~

p/s : for full story just click at the title :)

sambung belajar :)

Posted by : farah najwa at Thursday, May 26, 2011 heh. esok dah jumaat , then sabtu , then ahad. YA ALLAH.  cepat betul masa kan. terasa mcm baru semalam je masuk sekolah rendah , esok lusa dah nak jadi mahasiswi. rasa mcm tak percaya kan. dulu mama ckp ' sedar tak sedar frh dah nak masuk sekolah menengah , terasa bangga je pakai kain biru muda . haha now dah habis sekolah , dah nak masuk U , dah boleh kawin. fuuu cepat kan masa. farah farah , wake up farah . buang segala kenangan kau dgn dia , buang. dia dah tak perlukan kau for what kau masih teringatkan dia !!!!! kfine , aku akan cuba buang , segala kenangan. YA ALLAH , dugaan MU aku amat menyeksakan dan aku redha. dulu if dapat pegi mana mana mesti over excited tp now? kenapa frh dah tk mcm dulu? mana pegangan kau farah . haih YA ALLAH , aku serik YA ALLAH. biarlah cinta aku hanya untuk MU. biarlah org yang mencintai aku , cinta padaMU , IBU nya AYAH nya ADIK ADIK nya baru selebihnya untuk aku. amin.
so farah , now kau hanya perlu BELAJAR. capai cita2 kau , cinta kemudian . insyaALLAH. kbyee

0 pengkritik:

Post a Comment